Pelican-02

No Bro

Digital kampagne

Hvordan positionere man sig overfor unge, når man sælger opbevaring? Det var den problemstilling vi hjalp med at løse. Kampagnen er skabt ud fra indsigten, at flyttesituationen er første gang, unge mennesker tager stilling til opbevaring. Derfor spiller kampagnen på selve flytningen, der for de fleste unge mennesker involverer at spørge venner og familie om en hjælpende hånd – og obligatorisk aflønning i pizza og øl. Med udgangspunkt i TikTok, Youtube og Instragram satte vi "No Bro" i søen. Hjælpen til dig, der er træt af at hjælpe dine venner med flytning.

Kampagnefilm

Instruktør: Andreas Green Lorentzen

SPOTIFY

Pelican-coverart-3
Pelican-coverart-3

Kampagneside

NoBro_screenshot

GIFs på Tenor

Pelican_NoBro_Choir_KV_lo-res

Vil du vide mere?

Philip_2024

CEO & Partner

Philip Engelund

philip@unknowncph.dk
+45 61 60 04 40

Kontakt os

linkedin-black
facebook-black
instagram-black
linkedin-black
facebook-black
instagram-black

Unknown ApS / Gothersgade 107, 1. Th. 
1123 Copenhagen, Denmark / CVR: DK37941980

View