No Bro
Digital kampagne
Hvordan positionere man sig overfor unge, når man sælger opbevaring? Det var den problemstilling vi hjalp med at løse. Kampagnen er skabt ud fra indsigten, at flyttesituationen er første gang, unge mennesker tager stilling til opbevaring. Derfor spiller kampagnen på selve flytningen, der for de fleste unge mennesker involverer at spørge venner og familie om en hjælpende hånd – og obligatorisk aflønning i pizza og øl. Med udgangspunkt i TikTok, Youtube og Instragram satte vi "No Bro" i søen. Hjælpen til dig, der er træt af at hjælpe dine venner med flytning.
Omtale af kampagnen:
TikTok Kampagne: Slip for at hjælpe vennerne med flytning
Kampagnefilm
Instruktør: Andreas Green Lorentzen
SPOTIFY
Kampagneside
GIFs på Tenor
Vil du vide mere?
CEO & Partner
Philip Engelund
philip@unknowncph.dk
+45 61 60 04 40
Kontakt os
New business
Kontakt Philip på
+45 6172 9868
philip@unknowncph.dk
Job / Praktik
Vi har ingen ledige stillinger
eller praktikpladser lige nu.
Alt det andet
Skriv gerne til os på hello@unknowncph.dk
Unknown ApS / Esplanaden 14B, 1.
1263 Copenhagen, Denmark / CVR: DK37941980