Integreret kampagne
Dinero er et regnskabsprogram, som gør regnskab lettere for små selvstændige erhvervsdrivende. Med en ambition om at være top-of-mind hos personer, som beslutter sig for at blive selvstændige, blev vi bedt om at øge den brede kendskab til brandet.
For mange er regnskab et kedeligt onde. Som en respondent formulerede det, var regnskab sjovest, når det var overstået. Derfor indså vi hurtigt, at man ikke kunne gøre regnskab sexet uden, at det virkede utroværdigt. Derfor udviklede vi et kampagneunivers, hvor vi netop italesatte, at Dinero er kedeligt. For selvironi og ærlighed skaber troværdighed. Og troværdighed skaffer kunder. Samtidigt fik vi rig mulighed for at kommunikere alle vores budskaber på en underholdende måde.
Hele kampagnen blev rundet af med Dineros nye tagline “Den nemmeste vej til din første faktura”.
Instruktør: Magnus Millang
Unknown ApS / Gothersgade 107, 1. Th.
1123 Copenhagen, Denmark / CVR: DK37941980