Den nemmeste vej
til din første faktura
Integreret kampagne
Dinero er et regnskabsprogram, som gør regnskab lettere for små selvstændige erhvervsdrivende. Med en ambition om at være top-of-mind hos personer, som beslutter sig for at blive selvstændige, blev vi bedt om at øge den brede kendskab til brandet.
For mange er regnskab et kedeligt onde. Som en respondent formulerede det, var regnskab sjovest, når det var overstået. Derfor indså vi hurtigt, at man ikke kunne gøre regnskab sexet uden, at det virkede utroværdigt. Derfor udviklede vi et kampagneunivers, hvor vi netop italesatte, at Dinero er kedeligt. For selvironi og ærlighed skaber troværdighed. Og troværdighed skaffer kunder. Samtidigt fik vi rig mulighed for at kommunikere alle vores budskaber på en underholdende måde.
Hele kampagnen blev rundet af med Dineros nye tagline “Den nemmeste vej til din første faktura”.
Omtale af kampagnen:
Ekstra Bladet: Nyt job til Fetterlein: - Jeg har ikke haft styr på en skid
Markedsføring: Millang og Fetterlein bag første store kampagne for Dinero
Bureaubiz: Ild, opera og dansende mønter i første større kampagne
Kampagnefilm
Instruktør: Magnus Millang
Vil du vide mere?
CEO & Partner
Philip Engelund
philip@unknowncph.dk
+45 61 60 04 40
Kontakt os
New business
Kontakt Philip på
+45 6172 9868
philip@unknowncph.dk
Job / Praktik
Vi har ingen ledige stillinger
eller praktikpladser lige nu.
Alt det andet
Skriv gerne til os på hello@unknowncph.dk
Unknown ApS / Esplanaden 14B, 1.
1263 Copenhagen, Denmark / CVR: DK37941980