Dinero

Den nemmeste vej
til din første faktura

Integreret kampagne

Dinero er et regnskabsprogram, som gør regnskab lettere for små selvstændige erhvervsdrivende. Med en ambition om at være top-of-mind hos personer, som beslutter sig for at blive selvstændige, blev vi bedt om at øge den brede kendskab til brandet.

For mange er regnskab et kedeligt onde. Som en respondent formulerede det, var regnskab sjovest, når det var overstået. Derfor indså vi hurtigt, at man ikke kunne gøre regnskab sexet uden, at det virkede utroværdigt. Derfor udviklede vi et kampagneunivers, hvor vi netop italesatte, at Dinero er kedeligt. For selvironi og ærlighed skaber troværdighed. Og troværdighed skaffer kunder. Samtidigt fik vi rig mulighed for at kommunikere alle vores budskaber på en underholdende måde.

Hele kampagnen blev rundet af med Dineros nye tagline “Den nemmeste vej til din første faktura”.

Omtale af kampagnen:
Ekstra Bladet: Nyt job til Fetterlein: - Jeg har ikke haft styr på en skid
Markedsføring: Millang og Fetterlein bag første store kampagne for Dinero
Bureaubiz: Ild, opera og dansende mønter i første større kampagne

 

Kampagnefilm

Instruktør: Magnus Millang

Dinero_Grab_EndScene_1920x800
Dinero_Grab_05
Dinero_Grab_04
Dinero_Grab_03

Vil du vide mere?

Philip_2024

CEO & Partner

Philip Engelund

philip@unknowncph.dk
+45 61 60 04 40

Kontakt os

linkedin-black
facebook-black
instagram-black
linkedin-black
facebook-black
instagram-black

Unknown ApS / Gothersgade 107, 1. Th. 
1123 Copenhagen, Denmark / CVR: DK37941980

View