Integreret kampagne
Med den første kampagne etablerede vi et nyt brand-univers med det formål at øge det gennerelle kendskab. Det lykkedes at flytte det fra 30 procent til 38 procent i den brede danske befolkning. I forlængelse af det, byggede vi videre på universet med flere nye film i kortere formater, der kommunikerer flere produktspecifikke funktioner. Stadig med et glimt i øjet. Stadig med Fetterlein som cameo. Nu med Esben Pretzmann som en del af universet.
Instruktør: Ricco Wichmann & Jesper Juhl
Film 02 – Digitale kvitteringer
Film 03 – Moms
Film 04 – Faktura på 2 minutter
Film 05 – Digitale bogføringsassistent
Film 06 – Lønsumsafgiftberegner
Film 07 – Support
Film 08 – Tagline Fetterlein
Film 09 – Bankafstemning
Film 10 – Tidsbesparende
Film 11 – Så hurtigt du kan
Film 12 – Bogføringsloven
Film 13 – Mobil app
Film 14 – Afslutning
Film 15 – Fetterlein bloopers
Unknown ApS / Gothersgade 107, 1. Th.
1123 Copenhagen, Denmark / CVR: DK37941980