Dinero

Den svære 2'er

Integreret kampagne

Med den første kampagne etablerede vi et nyt brand-univers med det formål at øge det gennerelle kendskab. Det lykkedes at flytte det fra 30 procent til 38 procent i den brede danske befolkning. I forlængelse af det, byggede vi videre på universet med flere nye film i kortere formater, der kommunikerer flere produktspecifikke funktioner. Stadig med et glimt i øjet. Stadig med Fetterlein som cameo. Nu med Esben Pretzmann som en del af universet.

Omtale af kampagnen:
Markedsføring: Angora-komiker spiller hovedrollen i selvironisk reklameunivers

Kampagnefilm

Instruktør: Ricco Wichmann & Jesper Juhl

15 sekunders

Film 02 – Digitale kvitteringer

Film 03 – Moms

Film 04 – Faktura på 2 minutter

Film 05 – Digitale bogføringsassistent

Film 06 – Lønsumsafgiftberegner

Film 07 – Support

Film 08 – Tagline Fetterlein

Film 09 – Bankafstemning

6 sekunders

Film 10 – Tidsbesparende

Film 11 – Så hurtigt du kan

Film 12 – Bogføringsloven

Film 13 – Mobil app

Film 14 – Afslutning

Bonus

Film 15 – Fetterlein bloopers

View